مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-06پزشكي

تخفیف تست کرونا در آزمایشگاه بهمن طب


آزمایشگاه مدرن تخصصی و فوق تخصصی بهمن طب ، تنها آزمایشگاه (( شبانه روزی و دارای پارکینگ رایگان )) تهران است که در حرکتی خداپسندانه تست کرونا را فقط با قیمت 280 هزار تومان (تخفیف به مدت 6 ماه) و سایر آزمایش ها را با 30درصد تخفیف ویژه (به مدت 3 ماه) انجام می دهد.

- در بهمن طب ، تست های کرونا هم برای پروازهای داخلی و خارجی معتبر است هم برای موارد غیر پروازی.

آزمایش با قیمت خیریه آزمایشگاه ویروس شناسی، پاتولوژی و کلینیکال بهمن طب دارای چندین بیمارستان در ایران و کشورهای مختلف جهان با پزشکان متخصص و نخبه از دانشگاه های شهید بهشتی و ایران همراه با کارشناسان مجرب، جهت رفاه حال مردم عزیزکشورمان وسایر کشورهای منطقه (( به صورت خیریه )) و زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت درحال خدمات دهی است.

آزمایشگاه بهمن طب که در خیابان ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه الله واقع شده، فرصتی برای تجربه حضور در محیطی شیک و مدرن به مراجعین خود می دهد.

بنابراین هر تصوری از آزمایشگاه هایی که قبلا دیده اید را به فراموشی بسپارید! نکته اولی که جلب توجه می کند 2 اتاق نمونه گیری تست PCR (تست تشخیص کرونا) است که در ابتدای ورودی آزمایشگاه قرار گرفته و ورودی آن از بیرون ساحتمان است و با ایزوله کردن مراجعین این بخش از سایرین، دغدغه انتقال ویروس کرونا به سایرین از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف تست کرونا در آزمایشگاه بهمن طب

تخفیف تست کرونا در آزمایشگاه بهمن طب