مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-06حوادث

عملیات نجات در آبشار درزو کوه های اخند عسلویه پایان یافت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: عملیات نجات در آبشار درزو کوه های اخند عسلویه با تحویل یک جسد به مقامات انتظامی و تحویل پنج نفر مصدوم به اورژانس پایان یافت.

- اظهار داشت: روز گذشته و بر اثر بارش های شدید و جاری شدن سیل در شهرستان عسلویه شاهد بروز حادثه برای گروه کوهنوردی در ارتفاعات این شهرستان بودیم.

وی اضافه کرد: یک گروه کوهنوردی که از شهرستان بوشهر به آبشار درزو در شهرستان عسلویه رفته بودند، بر اثر بارش باران و لغزندگی در ارتفاعات کوه های اخند دچار حادثه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای کمک رسانی به حادثه دیدگان 15 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان عسلویه همراه با کمک 15 نفر از تیم امداد و نجات کوهستان لامرد به منطقه اعزام شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به نبود سیستم ارتباطی در مکان حادثه، تاریکی شب و صعب العبور بودن مسیر کار امداد رسانی با مشکل روبه رو شد.

حاجیانی ادامه داد: به منظور افزایش توان عملیاتی، در حین عملیات جست وجو دو نفر کوهنورد از هیئت کوهنوردی شهرستان عسلویه و چهار نفر از منطقه ویژه اقتصادی پارس به تیم های عملیاتی اضافه شدند.

وی با اشاره به فوت یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر در این حادثه افزود: عملیات جست وجو و نجات صبح امروز با تحویل جسد و مصدومین به مقامات انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نجات در آبشار درزو کوه های اخند عسلویه پایان یافت

عملیات نجات در آبشار درزو کوه های اخند عسلویه پایان یافت