مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-06اجتماعي

افزایش آمار آسیب های اجتماعی در سایه اعتیاد به اینترنت


متاسفانه به دلیل عدم ارائه آموزش های لازم و همچنین فرهنگ سازی شاهد رواج اعتیاد به اینترنت هستیم که ادامه داشتن این روند خود می تواند باعث ایجاد مشکلات فراوان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، وحید صالحی جانشین معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور طی یادداشتی نوشت: متاسفانه طی سال های اخیر شاهد افزایش آمار اعتیاد به اینترنت در میان افراد جامعه هستیم که این می تواند پیامدهای منفی بسیاری را از نظر اجتماعی و اقتصادی و همراه داشته باشد به گونه ای که برخی از کارشناسان بر این باور هستند که افزایش اعتیاد به اینترنت خود می تواند زنگ خطری جدی برای سلامت افراد جامعه نیز باشد.

گفتنی است که اعتیاد به اینترنت خود می تواند باعث ایجاد مشکل در روند خواب و یا باز ماندن از تحصیل و یا کار نیز باشد که این موارد خود تبعات منفی بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

به طور کلی باید در نظر داشت که افزایش خشونت را می توان یکی دیگر از پیامدهای منفی اعتیاد به اینترنت دانست چرا که متاسفانه برخی از افراد تحت تاثیر بازی های رایانه ای و یا سایر برنامه های موجود در فضای مجازی به طور ناخودآگاه با خشونت آشنا می شوند و تحت تاثیر آن قرار می گیرند که این مهم خود می تواند مشکلات فراوانی را برای فرد ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار آسیب های اجتماعی در سایه اعتیاد به اینترنت

افزایش آمار آسیب های اجتماعی در سایه اعتیاد به اینترنت