مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-06اجتماعي

اجرا نکردن تعهدات دستگاه های متعهد در برنامه جامع زریوار مشکلی جدی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان معتقد است در حال حاضر علاوه بر خشکسالی مشکل اصلی تالاب، عدم اجرای تعهدات سایر دستگاه های متعهد در برنامه جامع تالاب زریوار است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان معتقد است در حال حاضر علاوه بر خشکسالی مشکل اصلی تالاب، عدم اجرای تعهدات سایر دستگاه های متعهد در برنامه جامع تالاب زریوار است.

نیزارها جزو لاینفک تالاب ها محسوب شده و از ابتدای پیدایش تالاب زریوار با پهنه آبی آن نقش خود را بعنوان یکی از مولفه های تالاب در بوجود آوردن زیستگاه حیات وحش، تعدیل هوا و .

ایفا می کنند.

این تالاب قبل از اینکه به عنوان یکی از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت از محیط زیست قرار گیرد، به دلیل اینکه یکی از مهمترین زیستگاه پرندگان مهاجر و آبزی است همواره مورد توجه محیط زیست بوده و چه از لحاظ مسائل شکار و صید و چه از لحاظ موضوعات آلودگی اقدامات قابل توجهی برای حفاظت آن صورت گرفته است.

فریبا رضایی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان اظهار کرد: برنامه های حفاظتی از قبیل احداث 5 واحد لاگون و استخر ترسیب و تصفیه فاضلاب هایی در پایین دست روستاهای ضلع غربی در سال های گذشته و قبل از وصل شدن فاضلاب این روستاها به سیستم تصفیه خانه، احداث سوله های جمع آوری فضولات دامی در روستاهای حاشیه تالاب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا نکردن تعهدات دستگاه های متعهد در برنامه جامع زریوار مشکلی جدی است

اجرا نکردن تعهدات دستگاه های متعهد در برنامه جامع زریوار مشکلی جدی است