مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 16:452021-11-05بين الملل

سعد الحریری از انتخابات پارلمانی کناره گیری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه الاخبار لبنان امروز (جمعه) نوشت که سعد الحریری رییس حزب التیار المستقبل (بارزترین عضون جریان ضد مقاومت 14 مارس) و نخست وزیر اسبق لبنان تصمیم گرفته است که در انتخابات پارلمانی 27 مارس 2022 (هفتم فروردین .

- منابع خبری در لبنان از قصد سعد الحریری رهبر حزب تیار المستقبل لبنان برای عدم حضور در انتخابات پارلمانی سال آتی میلادی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه الاخبار لبنان امروز (جمعه) نوشت که سعد الحریری رییس حزب التیار المستقبل (بارزترین عضون جریان ضد مقاومت 14 مارس) و نخست وزیر اسبق لبنان تصمیم گرفته است که در انتخابات پارلمانی 27 مارس 2022 (هفتم فروردین 1401) شرکت نکند و از این رو رهبران حزب در شوک به سر می برند.

به نوشته این روزنامه، سعد الحریری همچنین تصمیم گرفته است که به نام حزب المستقبل فعالیت سیاسی نکند و این مسأله مشکلات عدیده ای برای این جریان سیاسی به وجود می آورد و برخی افراد داخل حزب از جمله بهیه الحریری عمه سعد الحریری و پس او احمد برای به دست گرفتن رهبری حزب اقدام خواهند کرد و از سوی دیگر فؤاد سینوره نخست وزیر اسبق نیز تلاش خواهد کرد تا سهم خود را از حزب المستقبل گرفته و به شکل مستقل وارد انتخابات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعد الحریری از انتخابات پارلمانی کناره گیری می کند

سعد الحریری از انتخابات پارلمانی کناره گیری می کند