مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-05سياسي

منافع «نهبندان» در بازنگری سند ویژه توسعه تأمین شده است


فرماندار شهرستان نهبندان بر آمادگی هر گونه همکاری فرمانداری شهرستان نهبندان با شورای اسلامی و شهرداری نهبندان خبر داد و بیان داشت: در پروسه بررسی و بازنگری سند توسعه شهرستان نهبندان منافع این شهرستان در قالب بسه های پیشنهادی و اصلاحی تأمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، مجید بیکی عصر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار نهبندان، تعامل سازنده و دوطرفه بین دستگاه های اجرایی را تأمین کننده منافع عمومی دانست و اظهار داشت: حل معضلات حوزه شهری و مشکلات آحاد مردم نیازمند همکاری شهروندان و وفاق و همدلی و همت و تلاش همه جانبه مسئولان است.

وی بر آمادگی هر گونه همکاری فرمانداری شهرستان نهبندان با شورای اسلامی و شهرداری نهبندان خبر داد و بیان داشت: در پروسه بررسی و بازنگری سند توسعه شهرستان نهبندان منافع این شهرستان در قالب بسه های پیشنهادی و اصلاحی تأمین شده است.

فرماندار شهرستان نهبندان به نقش مشارکت مردم در توسعه شهر نهبندان اشاره و عنوان کرد: گفت وگو و ارتباط با مردم محلات و تلاش در جهت رفع مسائل و مشکلات شهروندان کمک چشمگیری به اعمال نقش مردم در توسعه شهر نهبندان خواهد کرد.

بیکی بر دسته بندی و اولویت گذاری مسائل و مشکلات حوزه شهری تأکید کرد و افزود: آسفالت معابر، ارتقاء مبلمان شهری، سامان دهی میادین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع «نهبندان» در بازنگری سند ویژه توسعه تأمین شده است

منافع «نهبندان» در بازنگری سند ویژه توسعه تأمین شده است