مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-05ورزشي

شهرآورد فوتبالی شمال ایران و میزبانی آستارایی ها در رشت


هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک15 آبان ماه برگزار می شود که تیم شهرداری آستارا مقابل بادران تهران قرار می گیرد و ملوان بندرانزلی نیز به مصاف تیم رایکا بابل خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور روز شنبه 15 آبان ماه برگزار می شود که تیم شهرداری آستارا مقابل بادران تهران قرار می گیرد و ملوان بندرانزلی نیز به مصاف تیم رایکا بابل خواهد رفت.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در هفته چهارم این رقابت ها باید در دیداری خانگی رودرروی بادران تهران قرار گیرد و ملوان بندرانزلی نیز در بابل در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم رایکا خواهد رفت.

دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و بادران تهران به میزبانی شهرداری آستارا برگزار می شود اما همچنان به دلیل آماده نبودن چمن ورزشگاه وحدت این شهر، بازی در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد تا شهرداری آستارا دومین دیدار خانگی خود را نیز در رشت برگزار کند.

شهرداری آستارا هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه توانسته بود تیم ماشین سازی تبریز را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و تیم بادران تهران نیز در هفته سوم این رقابت ها، در یک بازی خانگی با یک گل مغلوب ویستاتوربین تهران شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد فوتبالی شمال ایران و میزبانی آستارایی ها در رشت

شهرآورد فوتبالی شمال ایران و میزبانی آستارایی ها در رشت