مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-05سياسي

200سبد کالای مردم کالپوش به مقصد نرسید/ رسیدگی به تخلف احتمالی


امام جمعه کالپوش با بیان اینکه 200 سبد کالا اختصاص یافته به روستای حسین آباد به مردم نرسیده است، گفت: دستور رسیدگی به تخلف صورت گرفته صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع روستای حسین آباد ضمن بیان اینکه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در بخش کالپوش و میامی حضور یافت و طی بازدید از منطقه نکات و دغدغه های مردم چندین باره گفته شد، ابراز داشت: قطعاً انتخاب ایشان به عنوان کسی که بتواند به مناطق محروم منطقه کمک کند دقیق و درست بود.

وی بابیان اینکه مسئله رانش زمین در کالپوش یکی از مهم ترین دغدغه های مردمی مطرح و از خانه ها بازدید میدانی به عمل آمد، افزود: امیرحسین مدنی در این بازدیدها گفت 200 سبد کالا به مردم آسیب دیده داده شد اما در تحقیقات میدانی متوجه شدیم که نرسیده یا به تعداد جزیی رسیده است لذا دستور رسیدگی به تخلف صورت گرفته صادر شد.

امام جمعه کالپوش بابیان اینکه در این سفر پر خیروبرکت قول های خوبی در زمینهٔ اختصاص وام های تبصره 16 و وام های بنیاد برکت داده شد، ابراز داشت: ایشان به عنوان نماینده رییس جمهور در منطقه حضور یافته بود و در جلسه شورای اداری سمنان ابتدا شروع گزارش به بهترین شکل بدون سانسور تمام دغدغه ها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200سبد کالای مردم کالپوش به مقصد نرسید/ رسیدگی به تخلف احتمالی

200سبد کالای مردم کالپوش به مقصد نرسید/ رسیدگی به تخلف احتمالی