مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-05سياسي

نیاز مردم بخش مرکزی یزد به زمین و مسکن مدنظر مسئولان باشد


نیاز مردم بخش مرکزی یزد به زمین و مسکن مدنظر مسئولان باشد همچنین ارتقاء وضعیت اتوبوسرانی شهری در این منطقه مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با تسلیت رحلت مرحوم آیت الله علاقه بند و آرزوی علو درجات برای این شخصیت ارزشمند اظهار داشت: آیت الله علاقه بند به منزله آیت الله بهجتی بودند برای یزد و ایشان هم علم، عمل، معرفت و خدمت داشت و هم در عرصه های مختلف اخلاق و زهد را رعایت می کرد و از لحاظ اجتماعی و سیاسی نیز انسانی بصیر و پیوسته مدافع ولایت فقیه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قانون حمایت از خانواده و فرزندآوری که هفته گذشته مطرح شد، افزود: نرخ زاد و ولد کشور ما حدود شش دهم درصد است و به هر حال تصویب قانون در راستای حل این موضوع، قدم نخست است و قدم های دیگری نیز از جمله مسکن و شغل جوانان، تحصیلات راحت تر و آسوده تر و امنیت جوان نیز باید برداشته شود البته جامعه نیز باید توکل و باور به خدا داشته باشد تا بتواند زندگی خود را اداره کند.

مدرسی با اشاره به 13 آبان، روز استکبار ستیزی، عنوان کرد: از دیدگاه قرآن دشمنان ما که اگر همان کفار تلقی کنیم به دو بخش تقسیم می شوند؛ بخش اول کسانی که به خاطر دین با ما دشمنی می کنند و بخش دوم کسانی هستند که به خاطر دین با ما دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مردم بخش مرکزی یزد به زمین و مسکن مدنظر مسئولان باشد

نیاز مردم بخش مرکزی یزد به زمین و مسکن مدنظر مسئولان باشد