مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-05سياسي

اقدام سپاه باعث غرور و اقتدار ایرانیان است


اقدام اخیر سپاه پاسداران حس غرور ایرانیان را برانگیخت و همه جناح ها از این حادثه احساس اقتدار کردند و رزمندگان مقاومت در فلسطین، - ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز با اشاره به اقدام دلاور مردان سپاه در دریای عمان بیان کرد: سپاهیان ما یک بار دیگر هیمنه آمریکا را ریختند و شکستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مقابله سپاه مردانه بود، افزود: اقدام افتخارآمیز سپاه در خلیج فارس نماد درخشش ایمان این ملت بود که اندکی از آن در خلیج فارس بروز کرد؛ دشمنان بدانند در هر جای عالم منافع کشور را به خطر بیندازند سپاه و ارتش در زمین و دریا آن ها را به گل خواهد نشاند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، یکی از مسائل مهم در نظام اسلامی را بحث عدالت اجتماعی دانست و گفت: با عدالت، رحمت های واسعه الهی نشر پیدا می کنند برکت ها دوچندان و سرزمین ها آباد می شوند ضمن اینکه هیچ چیز مثل عدالت نمی تواند زمینه توسعه را فراهم آورد.

وی به سه عامل گسترش عدالت در جامعه اشاره کرد و گفت: وجود افراد سالم و صالح در بدنه انقلاب اسلامی، حاکمیت عدل و پذیرش عمومی از جمله عوامل مهم در این زمینه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سپاه باعث غرور و اقتدار ایرانیان است

اقدام سپاه باعث غرور و اقتدار ایرانیان است