مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-05سياسي

مراتع چهارمحال و بختیاری ممیزی می شود/ بررسی مجدد مشکل تداخلات زمین شیخ شبان


معاون وزیر جهادکشاورزی از ممیزی 100 درصدی مراتع چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال خبر داد و گفت: مشکل تداخلات زمین در شیخ شبان مجددا بررسی و پیگیری شود.

- ، مسعود منصور ظهر جمعه در نشست اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و آبخیزداری مجلس شورای اسلامی با کشاورزان و دامداران چهارمحال و بختیاری در بروجن از ممیزی شدن 100 درصدی مراتع چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح مرتع داران شناخته می شوند.

وی با اشاره به مشکلات دامداران چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: دامداران در زمان ییلاق و قشلاق جایی به عنوان میان بند ندارند و این معضل شناخته می شود.

معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه مراتع استان باید احیا شود، عنوان کرد: مراتعی که دارای پروانه چرای صرف هستند باید طی دو سال با رویکرد علمی و فنی احیا شوند.

منصور با اشاره به اینکه مرتع داری باید تلفیقی شود، ادامه داد: گیاهان دارویی در مراتع باید کشت شود که این اقدام تأثیر بسزایی در اقتصاد مرتع داران دارد.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار کرد: کاداستر 83 درصد در این استان انجام شده است و 17 درصد دیگر تا پایان امسال اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراتع چهارمحال و بختیاری ممیزی می شود/ بررسی مجدد مشکل تداخلات زمین شیخ شبان

مراتع چهارمحال و بختیاری ممیزی می شود/ بررسی مجدد مشکل تداخلات زمین شیخ شبان