مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 19:002021-11-04اقتصادي

وزیر صمت: طرح آمایش صنعتی برای 450 شهرستان کشور تهیه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدرضا فاطمی امین عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه قیمت سیمان دستوری نیست و در بورس ارائه می شود، اظهار کرد: دلیل عدم تناسب قیمت سیمان، عرضه بیشتر از تقاضا است و این مشکل باید رفع شود.

او با تأکید بر اهمیت تولید داخل، افزود: تلاش داریم اعتماد به ساخت داخل را تقویت کنیم و در بخش تأمین ماشین آلات صنعتی اگر مقدور نبود، توجه به واردات داشته باشیم تا مشکل واحدهای صنعتی و معدنی رفع شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه وظیفه ما در این وزارتخانه رفع مشکلات است، از رییس سازمان صمت استان سمنان خواست تا هفته آینده گزارشی از مشکلات استان را جهت پیگیری اعلام کند.

فاطمی امین با اشاره به آغاز برنامه ای در وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال جاری در خصوص شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان های کشور، گفت: طرح آمایش صنعتی برای 450 شهرستان کشور تهیه می شود.

وی گفت: 450 شهرستان را تا پایان سال از نظر منابع، زیرساخت ها، فرصت ها و اشتغال در برنامه چهارساله در بخش های مختلف به ویژه صنعت و معدن و تجارت برای ایجاد اشتغال ارزیابی و متناسب با آن فرصت های شغلی ایجاد خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: طرح آمایش صنعتی برای 450 شهرستان کشور تهیه می شود

وزیر صمت: طرح آمایش صنعتی برای 450 شهرستان کشور تهیه می شود