مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 18:102021-11-04سياسي

جبهه پایداری: اقدام اخیر سپاه بار دیگر پوشالی بودن هیمنه آمریکا را به نمایش گذاشت


جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: غلبه نیروی دریایی سپاه در مقابله با ناوهای آمریکایی پوشالی بودن هیمنه آمریکا در جهان را بار دیگر به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت 13 آبان و پیروزی اخیر نیروی دریایی سپاه در مقابل ناوهای آمریکایی اعلام کرد:  غلبه نیروی دریایی سپاه در مقابله با ناوهای آمریکایی پوشالی بودن هیمنه آمریکا در جهان را بار دیگر به نمایش گذاشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است: انقلاب اسلامی نماد پر ابهّت و با شکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان خوار و جنایت کار است که روز به روز برجسته تر می شود.

ملّت ایران در فضای حیات بخش انقلاب توانست پس از آنکه دست نشانده آمریکا و عنصر خائن به ملّت را از کشور براند، تا امروز از سلطه دوباره قلدران جهانی بر کشور با قدرت جلوگیری کند و در این مسیر پر افتخار 13 آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی نماد مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با آمریکا و نظام سلطه و سخن می گویند و سرنوشت چنین حماقتی را با چشمان خود دیدند.

کشورهای غرب گرای منطقه نیز که برای برقراری امنیت خود متکی بر آمریکا بوده اند، اکنون بیش از گذشته به توان جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه پایداری: اقدام اخیر سپاه بار دیگر پوشالی بودن هیمنه آمریکا را به نمایش گذاشت

جبهه پایداری: اقدام اخیر سپاه بار دیگر پوشالی بودن هیمنه آمریکا را به نمایش گذاشت