مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-04سياسي

غرب و شرق کردن مازندران اختلاف افکنی است/ ضعف زیرساخت ها


نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس بابیان اینکه موافق تقسیمات کشوری نیستم، گفت: غرب وشرق کردن مازندران تجزیه طلبی و اختلاف افکنی است.

- ، سید شمس الدین حسینی عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی مدیران مسئول رسانه های غرب مازندران با تاکید بر هم افزایی و تعامل بین مدیران و صاحبان رسانه و قلم آن را یکی از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت منطقه برشمرد.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید در قالب تشکل های قوی و منسجم و با مجهز شدن به علم نوین ارتباطات در جامعه امروز فعالیت داشته باشند، اظهار داشت: ارتباط گرفتن و حفظ آن اصل مهم فعالیت رسانه ای در جامعه امروز است.

حسینی آگاهی بخشی و آموزش سواد رسانه ای و ارتقای فرهنگ را از مهمترین کارکردهای رسانه دانست و تصریح کرد: برای تشکیل فراکسیون اقتصاد و رسانه در مجلس، رایزنی می کنم.

نماینده مردم منطقه در خانه ملت در پاسخ به پرسش های مدیران مسئول رسانه ها و خبرنگاران گفت: برخی در مازندران در پی شرق و غرب کردن این استان و اختلاف افکنی هستند اما شخصاً به این مسئله اعتقاد ندارم و به هیچ عنوان موافق تقسیمات کشوری نیستم زیرا این مسئله تمامی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه بایستی بازتاب منفی تفکر تجزیه طلبی و اختلاف مرزی را به جامعه اطلاع رسانی کند، افزود: استاندار مازندران و مدیران کل هم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب و شرق کردن مازندران اختلاف افکنی است/ ضعف زیرساخت ها

غرب و شرق کردن مازندران اختلاف افکنی است/ ضعف زیرساخت ها