مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-04سياسي

100 لیتر بر ثانیه پساب برای مصرف صنایع استان سمنان آماده است


مهمترین منبع آب برای صنعت استان، استفاده از پساب است که هم اکنون نیز 100 لیتر بر ثانیه آمادگی تخصیص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر محرابیان بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور رییس جمهور به میزبانی سالن هلال احمر تشکیل جلسه داد با بیان اینکه استان سمنان با کاهش 47 درصدی بارش باران نسبت به سال گذشته مواجه است، ابراز کرد: در استان سمنان بالاتر از متوسط کشوری آب، صرف بخش کشاورزی می شود.

وی با بیان اینکه سد شهید شاهچراغی دامغان، سد مجن شاهرود و سد کالپوش میامی در حال بهره برداری است، ابراز کرد: با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص سد نمرود توافق شد تا از شنبه تملک روستا انجام گیرد.

ظرفیت 7 میلیون مترمکعبی فینسک وزیر نیرو با اشاره به اینکه از نظر ظرفیت مشکلی در بحث آب شرب سمنان وجود ندارد، گفت: چشمه روزیه به تنهایی می تواند آب مورد نیاز را تأمین کند از سوی دیگر سد فینسک برای اطمینان از تأمین آب، پیش بینی شده و هفت میلیون متر مکعب ظرفیت دارد.

محرابیان با بیان اینکه مهمترین منبع آب برای صنعت استان، استفاده از پساب است که هم اکنون نیز 100 لیتر بر ثانیه آمادگی تخصیص دارد، ابراز کرد: این مهم از 100 لیتر بر ثانیه طی 2 سال به 350 لیتر در ثانیه افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 لیتر بر ثانیه پساب برای مصرف صنایع استان سمنان آماده است

100 لیتر بر ثانیه پساب برای مصرف صنایع استان سمنان آماده است