مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-04بين الملل

توقیف کشتی الجزائری در شمال فرانسه


شبکه «المیادین» به نقل از منابع آگاه نوشت، دلیل توقیف این کشتی عدم پرداخت سه تا شش ماهه حقوق خدمه کشتی توسط شرکت الجزائری عنوان شده است.

- شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه نوشت، دلیل توقیف این کشتی عدم پرداخت سه تا شش ماهه حقوق خدمه کشتی توسط شرکت الجزائری عنوان شده است.

در حالی که تنش ها میان الجزائر و فرانسه همچنان ادامه دارد، یک کشتی باری الجزائری در فرانسه توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در ادامه تنش های فرانسه و الجزائر، فرانسه از جمعه گذشته یک کشتی باری الجزائر به نام ساوره را در بندر برست (شمال فرانسه) توقیف کرده است.

شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه نوشت، دلیل توقیف این کشتی عدم پرداخت سه تا شش ماهه حقوق خدمه کشتی توسط شرکت الجزائری عنوان شده است.

در ادامه این گزارش آمده، فرانسه اعلام کرده، کشتی توقیف شده قبل از حرکت نیز باید چند نقص فنی را برطرف کند و محل اسکان خدمه را که وضعیت اسفناکی داشته، سامان دهد.

اختلافات فرانسه و الجزائر از آنجا شدت گرفت که امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه اخیرا طی اظهاراتی گفت، رییس جمهور الجزائر در یک رژیم بی نهایت سخت، بلاتکلیف مانده است.

ماکرون همچنین مدعی شد که پیش از استعمار فرانسه، ملت الجزائر وجود نداشته و آنها از استعمار عثمانی به استعمار دیگر منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کشتی الجزائری در شمال فرانسه

توقیف کشتی الجزائری در شمال فرانسه