مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-04سياسي

پویش «خلیج فارس خانه ماست» برگزار می شود


پویش «خلیج فارس خانه ماست» به شکرانه حماسه پهلوانان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با دزدی نفت ایران توسط آمریکا، توسط کتابشهر بهارستان برگزار می شود.

- ، پویش خلیج فارس خانه ماست به شکرانه حماسه پهلوانان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با دزدی نفت ایران توسط آمریکا، توسط کتابشهر بهارستان برگزار می شود.

این پویش همچنین به بهانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از روز 13 تا 15 آبان برپا می شود که در آن، تخفیف 100 درصدی خرید حضوری برای همه اعضای درجه یک خانواده پهلوانان نیروی دریایی سپاه تا سقف 500 هزار تومان و تخفیف 30 درصدی خرید حضوری تا سقف 500 هزار تومان برای همه اعضای درجه یک خانواده نیروهای سپاه در نظر گرفته شده است.

از علاقه مندان این پویش دعوت شده با انتشار یک پست اینستاگرامی، احساس خود را نسبت به قدرت نمایی ایران در آب های جنوبی خود در قالب 100 کلمه بیان کنند.

در فراخوان این پویش نوشته شده است: فقط حواس تان باشد که اینستاگرام اصلا حس خوبی نسبت به قهرمانان سبزپوش ما ندارد پس در انتخاب تصویر حتما دقت کنید و طوری پست بگذارید که بهانه دستش ندهید.

بناست از سه پست برتر این پویش هدایای یادبود تقدیم شود و سفارش های دایرکت اینستاگرام کتابشهر بهارستان برای همه مردم ایران رایگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «خلیج فارس خانه ماست» برگزار می شود

پویش «خلیج فارس خانه ماست» برگزار می شود