مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-04سياسي

در 15 سال گذشته، ممیزی املاک در اهواز انجام نشده است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز با اشاره به پیشنهادهایی برای افزایش منابع مالی شهرداری، گفت: اگر مطالبات و بدهی های شهرداری در سامانه سماد ثبت شود، - ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز با اشاره به پیشنهادهایی برای افزایش منابع مالی شهرداری، گفت: اگر مطالبات و بدهی های شهرداری در سامانه "سماد" ثبت شود، دولت از ردیف تهاتر، این بدهی ها را تامین می کند که در سال های گذشته از این ظرفیت استفاده نشده است.

علی مدد هاشم پور در نشست خبری که امروز (13 آبان ماه) در شورای شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از چالش های مهم شهرداری اهواز، تامین نشدن منابع مالی است که در این خصوص، راهکارهایی در نظر داریم تا شهرفروشی انجام نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در 15 سال گذشته، ممیزی املاک در اهواز انجام نشده در حالی که طبق قانون، هر پنج سال یک بار باید این کار انجام شود بنابراین با انعقاد قرارداد با هشت پیمانکار در هشت منطقه، ممیزی املاک را انجام خواهیم داد تا منبع درآمد خوبی برای شهرداری اهواز حاصل شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز با اشاره به اهمیت وصول مطالبات شهرداری گفت: شهرداری اهواز از افراد حقیقی و حقوقی مطالبات زیادی دارد که باید این مطالبات به صورت مستمر پیگیری و وصول شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 15 سال گذشته، ممیزی املاک در اهواز انجام نشده است

در 15 سال گذشته، ممیزی املاک در اهواز انجام نشده است