مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-04سياسي

13 آبان روز اتکای ملت به خدا و زبونی استکبار است


سازمان بسیج رسانه استان همدان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی عنوان کرده است «سیزدهم آبان به همه ملت های آزاده آموخت هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت های استکباری بزرگ باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سازمان آمریکایی در ایران و در جهان بود.

رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای در تقویم انقلاب اسلامی، یوم الله 13 آبان نقطه عطف تاریخ در نابودی ببر کاغذی و هیمنه پوشالی شیطان بزرگ و استکبار جهانی است.

روزی که غرش حق طلبی انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان طنین انداز شد و این کلام پیرجماران حضرت امام خمینی(ره) را بر طلیعه این قیام ثبت کرد که سیزدهم آبان، انقلاب دوم ایران بود .

مهمترین پیام سیزدهم آبان، استکبارستیزی و مبارزه با سلطه است که بیانیه گام دوم انقلاب نیروی محرکه ای بود تا اعتقاد به مبارزه با سلطه گران با عبور از مرز ها و گسترش در جغرافیای جهانی باعث دمیدن نور امید در دل ملت های آزاده و حق طلب گردد تا در هر کجای دنیا مظلومی علم مبارزه با استکبار را در دست بگیرد، نام ایران اسلامی در مبارزه با نظام سلطه و استکبار و نماد آن یعنی شیطان بزرگ و طاغوت های عصر به شمار می آید.

سیزدهم آبان به همه ملت های آزاده آموخت هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت های استکباری بزرگ باشد، می توان با توکل به خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان روز اتکای ملت به خدا و زبونی استکبار است

13 آبان روز اتکای ملت به خدا و زبونی استکبار است