مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-04اقتصادي

هر اقدام نادرست در بالا دست کارون، پایین دست را دچار مشکل می کند


مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ایران، گفت: حوضه آبخیز کارون بزرگ شامل هفت استان و حدود 6.

4 میلیون هکتار وسعت دارد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ایران، گفت: حوضه آبخیز کارون بزرگ شامل هفت استان و حدود 6.

4 میلیون هکتار وسعت دارد، هر اقدام نادرستی که در بالادست رود کارون صورت بگیرد پایین دست را نیز دچار مشکل می کند.

هوشنگ جزی 13 آبان ماه در حاشیه بازدیدپروژه آبخیزداری پخش سیلاب سینی برجویی 3 شهرستان خانمیرزا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این منطقه یک حوضه آبخیز محسوب می شود و بارش در بالاترین نقطه از کوه اتفاق می افتد و از حوضه خارج می شود، اما اگر در این حوضه آبخیز مدیریت درست صورت بگیرد، آب موجود برای این حوضه کافی است، اما در صورتی که مدیریت درست انجام نشود و بیش از ظرفیت موجود بهره برداری صورت بگیرد، حوضه دچار مشکلات اساسی می شود.

مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ایران افزود: حوضه آبخیز کارون بزرگ شامل هفت استان و حدود 6.

4 میلیون هکتار وسعت دارد، هر اقدام نادرستی که در بالادست رود کارون صورت بگیرد پایین دست را نیز دچار مشکل می کند، بنابراین موضوع مدیریت جامع حوضه های آبخیز در کشور یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر اقدام نادرست در بالا دست کارون، پایین دست را دچار مشکل می کند

هر اقدام نادرست در بالا دست کارون، پایین دست را دچار مشکل می کند