مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-04سياسي

باید در برابر استکبار ایستادگی کرد/ اقتدار لازمه مذاکره است


در برابر استکبار باید با اقتدار ایستادگی کرد تا از طرح و برنامه های خود عقب نشینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صادقی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز دانش آموز در یاسوج افزود: اقتدار سپاهیان در برابر نیروی های رزمی استکبار، سبب عقب نشینی آنها شد.

وی با بیان اینکه این روز به یاد 13 آبان ماه و شهدای دانش آموز و شکست شاخ استکبار توسط امام راحل و به نام روز ملی استکبار ستیزی نام گذاری شده است، گفت: در روز 13 آبان، دانشجویانی که پیرو مکتب امام راحل بودند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و ابهت پوشالی این کشور را در هم شکستند.

صادقی تصریح کرد: غیور مردان سپاه پاسداران نیز در برابر مستکبران و آمریکا از خود اقتدار نشان داده و با صیانت از سرمایه های ملی در دریاهای بین المللی بار دیگر خوش درخشیدند.

وی افزود: در مذاکره مفصل چند ساله گذشته تجربه های کسب شد و رهبر انقلاب به این مذاکرات خوشبین نبودند اما برجام به ثمر نشست هرچند که ماحصل آن بعد از پنج سال این بود که تحریم ها برداشته نشد بلکه بیشتر شد و ه گفته مقام معظم رهبری مذاکرات باید عزتمندانه و با اقتدار باشد.

صادقی با بیان اینکه اقتدار، لازمه مذاکره است، گفت: یکی از مراجع تقلید در دیدار با یکی از سران نظام موضوع مذاکره به عزت و اقتدار را مطرح کردند و توصیه کردند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در برابر استکبار ایستادگی کرد/ اقتدار لازمه مذاکره است

باید در برابر استکبار ایستادگی کرد/ اقتدار لازمه مذاکره است