مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-04سياسي

وزیر میراث فرهنگی دستور تخریب دیوار مزاحم کاروانسرای سمنان را صادر کرد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قالب برنامه های نهمین سفر رییس جمهوری به سمنان، دستور تخریب دیوار مانع و مزاحم رؤیت کاروانسرای تاریخی این شهر را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعزت الله ضرغامی ظهر امروز در جریان بازدید از کاروانسرای شاه عباسی سمنان در مرکز این شهر که قرار است از مالکیت اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان سمنان به شهرداری سمنان برای تبدیل شدن به گذر فرهنگی تحویل شود، دستور تخریب دیوار مانع و مزاحم رؤیت کاروانسرای تاریخی این شهر را صادر کرد.

وی با بیان اینکه آزاد شدن بنای تاریخی از بند دیوارها نقش مهمی در جذب گردشگر و تقویت نشاط بین شهروندان دارد، ادامه داد: می توان در بخشی که مربوط به ساختمان اداره کل زندان ها است یک حصار دور ساختمان این اداره کل برای تأمین امنیت بنا ایجاد و کاروانسرا را آزاد کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: برای رفع این مشکل با آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری و وزیران مرتبط رایزنی خواهد شد.

ضرغامی گفت: آزادسازی کاروانسرا در مرکز شهر سمنان خواسته مردمی و آزاد شدن آن از بند دیوارها برای شهروندان دلگرم کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی دستور تخریب دیوار مزاحم کاروانسرای سمنان را صادر کرد

وزیر میراث فرهنگی دستور تخریب دیوار مزاحم کاروانسرای سمنان را صادر کرد