مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-04اقتصادي

فرصت 15 روزه برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن


ثبت نام از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن همچنان ادامه دارد و تعداد ثبت نام کنندگان به بیش از 700 هزار نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک ماه بعد از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن توسط رییس جمهور و از 28 مهرماه به منظور ثبت نام و پایش متقاضیان واقعی مسکن آغاز به کار کرده است.

وی یادآور شد: متقاضیان این امکان را دارند تا طی یک ماه و حداکثر تا 28 آبان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طبق این قانون زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن و معلولان جسمی و حرکتی با 20 سال سن، می توانند در قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) مشارکت داشته باشند.

محمودزاده عنوان کرد: همچنین، قانون برای سرپرستان خانوار، محدودیت سنی نگذاشته است؛ چرا که این افراد سرپرست خانوار تعریف می شوند و برای قانونگذار متاهل یا سرپرست خانوار بودن ملاک است.

در عین حال، زنان و مردان سرپرست خانوار که به دلیل متارکه به صورت مجرد زندگی می کنند و سرپرست فرزندان خود هستند خانوار تلقی شده و بدون ملاک سن می توانند ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 15 روزه برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن

فرصت 15 روزه برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن