مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-04سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان در شیراز


همزمان با سراسر کشور، مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان، با شعار ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکاست در شیراز و دیگر نقاط استان فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با سراسر کشور، مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان، با شعار "ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکاست" در شیراز و دیگر نقاط استان فارس برگزار شد.

صبح پنجشنبه، اقشار مختلف مردم، از دانش آموز، فرهنگیان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، طلاب و روحانیون و کارمند و کارگر و کاسب، با حضور در محل تجمع تعیین شده برای بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان شیراز در جوار ارگ کریمخانی، شرکت کردند.

این مراسم که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شده بود، با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل ادامه یافت و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی بر لزوم تداوم استقامت در برابر سلطه استکبار، همراهی خود را در پاسداشت ارزش ها و مبانی انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که تنها شامل جوانان دانش آموز و دانشجو نبود و با حضور گروه های مختلفی از زنان و مردان انقلابی، همراه بود، تجمع کنندگان با دردست داشتن پلاکاردهایی، بر لزوم توجه به هدف برپایی بزرگداشت یوم الله سیزده آبان، به عنوان روز ملی استکبارستیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان در شیراز

برگزاری مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان در شیراز