مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-04سياسي

آزادی 356 زندانی در استان اصفهان در 7 ماهه امسال


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه در اصفهان بیش از همه استان های کشور زندانی آزاد می شود، تصریح کرد: فقط در 7 ماهه امسال 356 زندانی با میلیاردها تومان بدهی آزاد شدند.

- آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان اصفهان که امروز (پنجشنبه_13 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به یوم الله 13 آبان، روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، اظهار کرد: 13 آبان 1343 امام(ره) به ترکیه تبعید شدند که باعث ناراحتی مردم شد اما همه می دانیم که نتیجه آن به کجا رسید.

همچنین سال 1357 شهادت جوانان دردناک بود، اما نتیجه خوبی داشت و همچنین تسخیر لانه جاسوسی اگرچه برای برخی دردناک بود اما باز هم نتیجه شیرینی داشت.

وی با اشاره به اینکه داستان امام خمینی(ره) شبیه داستان پیغمبر اکرم(ص) است، گفت: دشمنان حیله و مکر کردند تا یکی از سه کار را علیه پیامبر انجام دهند؛ زندانی کردن، کشتن و تبعید از وطن.

این کار در زمان ما توسط جنایتکاران زمان اتفاق افتاد و امام(ره) چندین ماه در زندان بودند، بعد از آن تبعید شدند و همه مکرهایی که کردند مقدمه ای شد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه اصفهان با اشاره به گسترش نور انقلاب اسلامی ایران در جهان، یاد شهدای انقلاب و شهید فهمیده را گرامی داشت و افزود: شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 356 زندانی در استان اصفهان در 7 ماهه امسال

آزادی 356 زندانی در استان اصفهان در 7 ماهه امسال