مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-04سياسي

عصاره پیام یوم الله13 آبان، هوشیاری وخودباوری در برابر دشمنان است


استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، عصاره پیام این روز را هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان و خودباوری نسل جوان عنوان کرد.

- ، محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز پنجشنبه صادر کرده آورده است: یوم الله 13 آبان از نقاط عطف انقلاب اسلامی و از ایام تاریخ ساز و به یاد ماندنی این مرز و بوم الهی و اسلامی است؛ این روز بزرگ از روزهای الهام بخش، امیدآفرین و درس آموز بویژه برای نوجوانان و جوانان و عیان ساز پوشالی بودن قدرت مستکبرین و سلطه گران عالم است.

در ادامه این پیام آمده است: بی تردید عصاره پیام یوم الله 13 آبان که به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان، علی الخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و بالاتر از همه ایمان به قدرت خدا در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار کشور است.

استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان 13 آبان، این روز را به همه دانش آموزان و مردم شهیدپرور استان تبریک گفته و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسالت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصاره پیام یوم الله13 آبان، هوشیاری وخودباوری در برابر دشمنان است

عصاره پیام یوم الله13 آبان، هوشیاری وخودباوری در برابر دشمنان است