مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:052021-11-03اقتصادي

مقابله با ورود آفت های کشاورزی در گمرک ها


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از استقرار کارشناسان سازمان جهادکشاورزی در گمرک ها برای مقابله با ورود آفت های کشاورزی به کشور خبر داد -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پیش بینی میزان مصرف آینده و ذخیره محصولات جزو تدابیر پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی است، اظهار داشت: پیش آگاهی، پیشگیری، ایجاد آمادگی در کشاورزان و مقابله از وظایف جهاد کشاورزی در حوزه پدافند غیرعامل است.

رییس کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان ادامه داد: حفظ گونه های گیاهی و جانوری بومی، جلوگیری از بروز آفات در داخل کشور و ورود آفت از دیگر کشور ها در کنار واردات و ذخیره اقلام اساسی مورد نیاز مردم برای عرضه به بازار در مواقع ضروری از جمله این فعالیتها است.

وی از استقرار کارشناسان سازمان جهادکشاورزی در گمرک ها برای مقابله با ورود آفتهای کشاورزی به کشور خبر داد و گفت: هم در واردات محصولات کشاورزی و هم در صادرات تلاش می کنیم که از ورود یا صدور آفت محصولات کشاورزی جلوگیری کنیم.

فتحی تصریح کرد: ذخیره گونه های ناب گیاهی و جانوری بومی از جمله جنگل های ارسباران و گاو بومی استان از شاخص ترین اقدامات جهاد کشاورزی برای آینده نگری برای نسلهای بعدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با ورود آفت های کشاورزی در گمرک ها

مقابله با ورود آفت های کشاورزی در گمرک ها