مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-03سياسي

نیمه کاره ماندن کنارگذر بردسکن 15 ساله شد


متأسفانه 15 سال قبل کلنگ احداث کنارگذر بردسکن به طول 6 کیلومتر به زمین زده شد اما از همان زمان تاکنون نیمه کاره مانده است.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای شهر بردسکن گفت: متأسفانه 15 سال قبل کلنگ احداث کنارگذر بردسکن به طول 6 کیلومتر به زمین زده شد اما از همان زمان تاکنون نیمه کاره مانده است.

علی صابری در گفت وگو با ایسنا افزود: به خاطر نبود کنارگذر در حال حاضر تردد ماشین های سنگین از داخل شهر انجام می شود که علاوه بر خرابی آسفالت و ایجاد ترافیک سنگین تاکنون چندین نفر نیز بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه بردسکن در مسیر راه های مواصلاتی شرق کشور و به عنوان دروازه خراسان رضوی به شمار می آید می طلبد هر چه زودتر کنارگذر این شهرستان به نتیجه برسد.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه تمامی زیرسازی های این 6کیلومتر انجام شده و تنها آسفالت آن باقی مانده است، افزود: تا کنون شخصیت های مختلف کشوری و استانی به این شهرستان سفر کرده اند و از نزدیک نیز از این پروژه بازدید داشته و قول هایی داده اند، ولی تا کنون به هیچ یک از قول های خود عمل نکرده اند.

وی بیان کرد: حتی در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی دولت وقت به منطقه اعلام نمودند سرفصل جداگانه ای برای این کنارگذر بردسکن در نظر گرفته خواهد شد ولی اقدامی صورت نگرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه کاره ماندن کنارگذر بردسکن 15 ساله شد

نیمه کاره ماندن کنارگذر بردسکن 15 ساله شد