مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-03بين الملل

هجمه مقام آمریکایی به حزب الله در گفت وگو با روزنامه لبنانی


سخنگوی منطقه ای وزارت خارجه آمریکا در گفت وگو با یک روزنامه لبنانی به اتهام زنی علیه حزب الله پرداخت و مدعی شد که این جنبش به منافع خود و ایران بیش از منافع لبنان می اندیشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه لبنانی الجمهوریه در گفت وگویی با جرالدین گریفیتس سخنگوی منطقه ای وزارت خارجه آمریکا به جدیدترین تحولات تصادفی انجام نشده زیرا این اقدام قانونی، وقت و تلاش زیادی را برای جمع آوری مدارک و ادله می طلبد.

 الجمهوریه در بخش دیگری به مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و از گریفیتش پرسید آیا توافقی برای ازسرگیری این مذاکرات به دست آمده؟ وی پاسخ داد، موضوع ازسرگیری مذاکرات تصمیمی است که باید دو طرف مذاکره بگیرند اما آمریکا آماده حمایت از طرفین برای مذاکرات سازنده است.

این روزنامه در ادامه پرسید، لبنان از شما برای حل بحران فعلی با کشورهای حاشیه خلیج فارس کمک خواسته، آیا شما کمک می کنید؟ گریفیتس در جواب گفت: اظهارنظر خاصی در این زمینه نداریم اما به طور معمول تشویق به وجود روابط خوب میان لبنان و دیگر کشورها در منطقه می کنیم.

   آخرین سوال الجمهوریه این بود: حزب الله شما را به تحمیل محاصره بر لبنان و حمایت مالی از طرف های لبنانی برای مقابله با حزب الله، تفرقه و به راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه مقام آمریکایی به حزب الله در گفت وگو با روزنامه لبنانی

هجمه مقام آمریکایی به حزب الله در گفت وگو با روزنامه لبنانی