مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-03سياسي

طرح اشتغال معتادان بهبود یافته خراسان شمالی 2 روزه تدوین شود


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه عدم توجه به اشتغال معتادان باعث بازگشت آنان به چرخه اعتیاد می شود، گفت: طرح اشتغال معتادان بهبود یافته استان تا 48 ساعت آینده تدوین شود.

- ، محمدعلی شجاعی ظهر چهار شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فقر و عدم اشتغال از عوامل اصلی بروز آسیب اجتماعی اعتیاد است و تا زمانی که چرخه اشتغال برای معتادان بهبود یافته ایجاد و تکمیل نشود این آسیب برطرف نخواهد شد.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: با تشکیل کمیته ای تخصصی متشکل از سیستم های قضایی و انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج، سازمان فنی و حرفه ای، بانک ها، اداره کار، صمت و… باید متناسب با فضای کسب و کار استان مهارت های مورد نیاز را شناسایی کرد و در مراکز ترک اعتیاد آموزش داد.

وی با تاکید بر اینکه عدم توجه به موضوع اشتغال و معیشت معتادان بهبود یافته موجب بازگشت آنان به چرخه اعتیاد خواهد شد، افزود: طرح اشتغال معتادان بهبود یافته استان تا 48 ساعت آینده تدوین شود و برای تهیه بانک اطلاعاتی مورد نیاز تمامی دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

شجاعی گفت: مهارت آموزی و اتصال به محیط کسب و کار با هدف ایجاد معیشت و درآمد، لازمه ترخیص معتادان بهبود یافته از مراکز ترک اعتیاد استان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اشتغال معتادان بهبود یافته خراسان شمالی 2 روزه تدوین شود

طرح اشتغال معتادان بهبود یافته خراسان شمالی 2 روزه تدوین شود