مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-03فرهنگي

دشت خاموش، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جوان جشنواره بوگوتا شد


فیلم سینمایی دشت خاموش جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در جشنواره جهانی بوگوتا کسب کرد.

- جی پلاس، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جوان هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم بوگوتا که در کشور کلمبیا به صورت حضوری برگزار شد، به فیلم سینمایی دشت خاموش ساخته احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری رسید.

همچنین این فیلم سینمایی قرار است به زودی در بخش سینمای جهان سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کارتاژ که در کشور تونس و بیست و نهمین دوره جشنواره ملاقات با جنون که در شهر تورنتو کانادا برگزار می شود، روی پرده برود.

سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کارتاژ از تاریخ 30 اکتبر تا 6 نوامبر مصادف با 8 تا 15 آبان در کشور تونس برگزار می شود و احمد بهرامی فیلمساز ایرانی که داور بخش رقابتی این جشنواره است، هم اکنون در کشور تونس حضور دارد.

همچنین زمان اکران دشت خاموش در این جشنواره روز پنجشنبه 13 آبان ساعت 14 در سینما اپرا، روز جمعه 14 آبان ساعت 15 در سینما پلاس و روز شنبه 15 آبان ساعت 21:30 در سینما مد آرت خواهد بود.

ترکیب کامل هیات داوری این جشنواره عبارتند از انزو پروچلی از ایتالیا، جسیکا فبیولا از اتیوپی، طارق الشناوی از مصر، هوجی فورتونا از آنگولا، داوود اولاد السید از مراکش، سفیان بن فرحات از تونس و احمد بهرامی از ایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت خاموش، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جوان جشنواره بوگوتا شد

دشت خاموش، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جوان جشنواره بوگوتا شد