مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-03سياسي

می توانیم اراده خود در فضای مجازی را به دشمن تحمیل کنیم


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز که جنگ، جنگ اراده ها و تحمیل اراده ها در فضای مجازی است می توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در سطح منطقه تحمیل کنیم.

- ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز که جنگ، جنگ اراده ها و تحمیل اراده ها در فضای مجازی است می توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در سطح منطقه تحمیل کنیم.

سردار مجتبی فدا، امروز(چهارشنبه-12 آبان) در آیین افتتاحیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار کرد: این رویداد ظرفیت خوبی است که باید همگرا، همپوشا و همنوا و در یک جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی باشد.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم وحدت، همدلی و انسجام را در فضای مجازی فراهم کنیم و یکدیگر را خنثی نکرده و بنابر توصیه های مقام معظم رهبری که سفارش به عمل منطقی و معقول، صداقت و جلوگیری از تهمت و افترا در فضای مجازی می کنند، عمل کنیم، در دنیا تأثیرگذار خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: امروز که جنگ، جنگ اراده ها و تحمیل اراده ها در فضای مجازی است می توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در سطح منطقه تحمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم اراده خود در فضای مجازی را به دشمن تحمیل کنیم

می توانیم اراده خود در فضای مجازی را به دشمن تحمیل کنیم