مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-03سياسي

تولید و کارآفرینی از مصادیق استکبارستیزی در گام دوم انقلاب است


رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تبیین مصادیق استکبارستیزی در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امروز تولید و کارآفرینی و تلاش برای بهبود معیشت مردم، - حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در جهانی و با یادآوری فلسفه نامگذاری این روز اظهار داشت: مناسبت های سیاسی و انقلابی بر اساس فلسفه و هدف مشخصی نامگذاری شده اند و آن نیز فرهنگ سازی و جهت دهی به روند حرکت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه استکبار و استضعاف دو واژه قرآنی هستند که در متن فرهنگ اسلامی ما قرار دارند و باید نسبت به آنها نگاه روشنی داشته باشیم، گفت: اساساً فرهنگ اسلامی ما یک فرهنگ تأثیرگذار و  جهت دهنده است که در 42 سال اخیر مردم ایران را در برابر مستکبران و زیاده خواهان سرپا نگه داشته است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه امروز رسانه ها باید حقیقت فرهنگ استکبارستیزی را برای نسل جدید تبیین کنند، عنوان کرد: یکی از مصادیق مهم و ماندگار استکبارستیزی و تسلیم نشدن در برابر دشمن، دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که در جریان آن، حتی یک وجب از خاک ایران هم به دست دشمن نیفتاد.

تقوی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 نماد بزرگ دیگری از استکبارستیزی مردم ایران است که منجر به دستگیری جاسوسان آمریکایی شد که در پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و کارآفرینی از مصادیق استکبارستیزی در گام دوم انقلاب است

تولید و کارآفرینی از مصادیق استکبارستیزی در گام دوم انقلاب است