مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-03سياسي

روسیه هم ادعا درباره محدودیت ایران در برداشت از منابع گازی دریای خزر را تکذیب کرد


در طول 20 ماهی که به عنوان سفیر در روسیه هستم چنین موضوعی نبوده است ولی متاسفانه هر از چند گاهی خبرهایی در فضای رسانه ای برای تاثیرگذاری بر روابط ایران و روسیه منتشر می شود.

- جلالی در این باره گفت: در طول 20 ماهی که به عنوان سفیر در روسیه هستم چنین موضوعی نبوده است ولی متاسفانه هر از چند گاهی خبرهایی در فضای رسانه ای برای تاثیرگذاری بر روابط ایران و روسیه منتشر می شود.

سفارت روسیه در تهران سخنان رییس انجمن صنفی سی ان جی درباره محدودیت برای برداشت ایران از منابع گازی دریای خزر را را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت روسیه تاکید کرد: با توجه به اظهارات عنوان شده آقای اردشیر دادرس در مصاحبه آژانس خبری ایلنا، سفارت روسیه در ایران اعلام می دارد که این بیانات منطبق بر واقعیت نمی باشد و تحریک هدفمند در جهت تضعیف روابط دوستانه روسیه و ایران می باشد.

کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه نیز پیشتر این ادعا را تکذیب کرده بود.

جلالی در این باره گفت: در طول 20 ماهی که به عنوان سفیر در روسیه هستم چنین موضوعی نبوده است ولی متاسفانه هر از چند گاهی خبرهایی در فضای رسانه ای برای تاثیرگذاری بر روابط ایران و روسیه منتشر می شود.

اردشیر دادرس اخیرا در گفت وگو با ایلنا گفته بود: طبق معاهده و توافق ایران و روسیه تا زمانی که تراز گاز ایران مثبت است و تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه هم ادعا درباره محدودیت ایران در برداشت از منابع گازی دریای خزر را تکذیب کرد

روسیه هم ادعا درباره محدودیت ایران در برداشت از منابع گازی دریای خزر را تکذیب کرد