مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-03اقتصادي

آب شیرین کن ها؛ تنها راه کاهش وابستگی آبی بوشهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هیچ منبع جایگزینی در این استان برای منابع آبی که از استان های همجوار می آید، وجود ندارد و تنها راه آب شیرین کن ها هستند.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هیچ منبع جایگزینی در این استان برای منابع آبی که از استان های همجوار می آید، وجود ندارد و تنها راه آب شیرین کن ها هستند.

عبدالحمید حمزه پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بخش عمده آب شرب مصرفی در استان بوشهر از طریق استان های همجوار تامین می شود در راستای کاهش وابستگی اقدامات خوبی صورت گرفته که یکی از اقدامات مهم در این زمینه توسعه تاسیسات آبشیرین کن در نوار ساحلی استان است.

وی اضافه کرد: شیرین سازی آب دریا یکی از مهمترین راهکارها است که در این راستا تلاش داریم با رفع موانع و مشکلات، زمینه تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه ها فراهم شود.

وی به هزینه های بسیار بالای شیرین سازی آب دریا اشاره کرد و ادامه داد: هزینه تمام شده یک متر مکعب آب در آب شیرین کن گاهی تا 6 برابر نسبت به آب های طبیعی است از آن طرف همین آب با قیمت بسیار ناچیز به دست مردم می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: طرح های آب شیرین کن استان بوشهر با ظرفیت 96 هزار مترمکعب در شبانه روز در دست اجرا است که ظرفیت 20 تا 30 هزار مترمکعب در شبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن ها؛ تنها راه کاهش وابستگی آبی بوشهر

آب شیرین کن ها؛ تنها راه کاهش وابستگی آبی بوشهر