مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-03ورزشي

تور ایرانی تنیس روی میز هوپس دختران کشور در کرمانشاه آغاز شد


نایب رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه از آغاز تور ایرانی تنیس روی میز رده سنی هوپس دختران کشور در کرمانشاه خبر داد.

- تور ایرانی تنیس روی میز "هوپس" دختران کشور در کرمانشاه آغاز شد ایسنا/کرمانشاه نایب رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه از آغاز تور ایرانی تنیس روی میز رده سنی هوپس دختران کشور در کرمانشاه خبر داد.

طاهره جعفری وفا در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات تنیس روی میز هوپس دختران پس از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: آخرین دوره این مسابقات پیش از شیوع بیماری کرونا برگزار شد و اکنون پس از حدود دو سال وقفه رقابت های مرحله گروهی آن در کرمانشاه استارت خورده است.

وی افزود: در این مسابقات 55 بازیکن دختر در رده سنی یازده و 12 سال از سراسر کشور از امروز(12 آبان) به مدت سه روز در کرمانشاه باهم رقابت خواهند داشت.

نایب رییس هیات تنیس روی میز کرمانشاه با بیان اینکه این مسابقات در خانه پینگ پنگ کرمانشاه درحال برگزاری است، گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی محسوب می شود و از مجموع 55 بازیکنی که در آن حضور دارند، هشت نفر برای اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی از حضور پنج ورزشکار کرمانشاهی در این مسابقات خبرداد و گفت: وانیا یاوری، رایا جواهری، نیلا خزاعی، سارینا جهانشایی و هرانوش ایدی زاده پنج بازیکن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ایرانی تنیس روی میز هوپس دختران کشور در کرمانشاه آغاز شد

تور ایرانی تنیس روی میز هوپس دختران کشور در کرمانشاه آغاز شد