مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-03اجتماعي

فعالیت مدارس براساس مصوبات ستاد کرونا انجام می شود


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر فعالیت مدارس استان براساس مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید با توجیه کامل مدیران مدارس نسبت به مصوبات ستاد کرونا و بخشنامه های ابلاغی وزارت آموزش و .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر فعالیت مدارس استان براساس مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید با توجیه کامل مدیران مدارس نسبت به مصوبات ستاد کرونا و بخشنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش بر فعالیت مدارس به صورت روزانه نظارت حداکثری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حمیدرضا رخشانی در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش حوزه سیستان اظهار کرد: با توجه به متغیر بودن شرایط کرونا در استان و کشور واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان، والدین و فرهنگیان امری مهم و ضروری است.

رخشانی گفت: امروز مهمترین هدف آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای زندگی آینده است و این هدف مهم در سایه حضور دانش آموزان در مدارس و ارتباط عاطفی با معلمان میسر خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که در دو سال گذشته شرایط جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا ناپایدار و متغیر است در حال حاضر فعالیت مدارس بر اساس بخشنامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مدارس براساس مصوبات ستاد کرونا انجام می شود

فعالیت مدارس براساس مصوبات ستاد کرونا انجام می شود