مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 04:002021-11-03اقتصادي

کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری سراوان تشکیل جلسه داد


جلسه کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری شهرستان سراوان به ریاست شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و با حضور بخشدار مهرگان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان جلسه کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری شهرستان سراوان به ریاست شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و با حضور بخشدار مهرگان، شهرداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- شهسوار نصرتی ناهوکی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سراوان مطالبی پیرامون مخاطرات زیست محیطی حیوانات ناقل بیماری بلاصاحب رها شده در سطح شهر و تأثیر آن بر بهداشت و درمان شهروندان ایراد کرد و افزود: می طلبد تمامی مسئولین دستگاه های اجرایی در حفظ و سلامت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نورزند و قصوری در این زمینه از مسئولی پذیرفته نخواهد بود.

نصرتی در همین راستا به بیان خطر انتقال بیماری و بیماری های مشترک میان انسان و حیوانات بخصوص بیماری هاری اشاره کرد و گفت: عدم پیشگیری این مهم و سهل انگاری سبب بروز مشکلات بسیاری برای مردم و منطقه خواهد شد.

وی در همین راستا بر شناسایی و واکسناسیون سگ های خانگی و آموزش نحوه برخورد افراد با سگ های مورد نظر و بیماری هاری تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری سراوان تشکیل جلسه داد

کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری سراوان تشکیل جلسه داد