مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-02فرهنگي

عضویت جشنواره فجر در «فیاپف» لغو می شود؟


وی درباره انحلال جشنواره جهانی فیلم فجر توضیح داد: با شناختی که از مسئولان امروز و در جریان همکاری در برگزاری جشنواره های سینمایی وجود دارد، - کامیار محسنین مدیر برنامه ریزی و ارتباطات بین الملل سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به ارایه توضیحاتی درباره ادغام این رویداد در بخش ملی جشنواره فجر پرداخت.

کامیار محسنین مدیر برنامه ریزی و ارتباطات بین الملل سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فرآیند جداسازی بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم فجر و تصمیم به ادغام مجدد آن گفت: متاسفانه تفکیک و ادغام در این سال ها تبدیل شده است به اقدامی برای نمایش عزم انقلابی و ایجاد تحول بنیادی.

زمانی، یکی از صاحب نظرانی که هم در فلسفه و هم در معارف اسلامی زبانزد است، به شوخی می گفت به نظر می رسد مسئولان فقط به همان آغاز مقدمات و درس فک و ادغام بسنده کرده اند و همین یک تمهید را به کار می بندند.

حقیقت امر، در زمانی که بحث انفکاک جشنواره جهانی و جشنواره ملی مطرح شد، این سوال مطرح بود که دلیل این شتابزدگی برای جدایی 2 بخش جشنواره، بدون هیچ مطالعه و طرح و برنامه جامع، چیست؟ بعد از نتایج نه چندان خوشایند در برگزاری دوره اول جدایی، خوشبختانه، خیلی زود، به همت دبیران خوش فکر و نوآور و همکاری مدیران جشنواره، این نقیصه مرتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت جشنواره فجر در «فیاپف» لغو می شود؟

عضویت جشنواره فجر در «فیاپف» لغو می شود؟