مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:502021-11-02اجتماعي

آمادگی 450 نفر راهدار و 27 باب راهدارخانه برای استقبال از بارش ها


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از آمادگی 450 نفر راهدار و 27 باب راهدارخانه برای استقبال از بارش ها در این استان خبر داد.

- ، حیدر نوروزی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی 450 راهدار و 27 باب راهدارخانه و 274 دستگاه ماشین آلات در استان تهران و آغاز طرح راهداری زمستانی از نیمه آبان ماه خبر داد و افزود: با توجه به آغاز فصل بارش، یکی از مهمترین مأموریت های راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرای طرح راهداری زمستانی است.

نوروزی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی حضور به موقع و انجام اقدامات مناسب اهمیت زیادی دارد و می تواند درجهت تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی با شرح وظایف و ساختار مشخص افزود: از سوی این قرارگاه با هدف بررسی تمهیدات راهداری زمستانی سال جاری تاکنون با ادارات تابعه، جلسات تخصصی برگزار شده و نیازها و مشکلات این استان ها مورد بررسی قرار گرفته و بر ضرورت اجرای وظایف محوله این شهرستان ها تاکید شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه اینکه پیش بینی و آماده کردن پایگاه های راهداری، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها و مواد و مصالح مصرفی جهت انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: این آماده سازی شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 450 نفر راهدار و 27 باب راهدارخانه برای استقبال از بارش ها

آمادگی 450 نفر راهدار و 27 باب راهدارخانه برای استقبال از بارش ها