مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:052021-11-02سياسي

ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در کشور/ ایران در اوج قدرت است


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله با اشاره به لزوم توجه ویژه به اقدامات فرهنگی در کشور، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با کمک مردم در اوج قدرت نظامی و امنیتی قرار دارد.

- ، سرلشکر محمدعلی جعفری عصر سه شنبه در پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد اتابه در گلزار شهدای گوراب زرمیخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: پیروان راه شهدا نباید از تهدیدهای دشمنان بترسند چرا که امروزه شهدا بیشتر از زمان حیاتشان برای احیا و توسعه اسلام و امید دادن به جامعه و مردم نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به تلاش 40 ساله دشمنان نظام برای فاصله انداختن بین مردم و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: اثرات انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه، عراق و یمن به خوبی مشاهده می شود و تحمل مردم در برابر مشکلات و جنگ های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی عامل اصلی ایستادگی انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله (عج) ایستادگی و صبر و تحمل مردم را نشان از نقش آفرینی شهدا در جامعه دانست و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی با کمک مردم در اوج قدرت نظامی و امنیتی است و باید برای حفظ این قدرت مردم همواره پای کار باشند.

سرلشکر جعفری همچنین بیان کرد: برای نخستین بار در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، قوای سه گانه و دستگاه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در کشور/ ایران در اوج قدرت است

ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در کشور/ ایران در اوج قدرت است