مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-02حوادث

24 متجاوز به میراث فرهنگی گلستان دستگیر شدند


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از دستگیری 24 نفر در جرائم مرتبط با میراث فرهنگی استان در مهرماه سال جاری خبرداد.

- ، سرهنگ سیدفرامرز میر عصر سه ‎شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: 24 نفر در جرائم مرتبط با میراث فرهنگی استان در مهرماه سال جاری دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: طی این مدت نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان با همکاری نیروی انتظامی تعداد یک دستگاه فلزیاب را در ارتباط با حمل و نگهداری و چهار دستگاه را در ارتباط با خرید و فروش فلزیاب در سطح استان کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت با همکاری دوستداران میراث فرهنگی و در عملیات هایی مجزا تعداد سه مورد حفاری غیرمجاز در مناطق ثبتی و غیرثبتی سطح استان را در ماه گذشته کشف کردند و به دنبال اقدامات یگان حفاظت میراث فرهنگی در ماه گذشته، هشت مورد شیء تاریخی کشف شد.

میر بیان کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از تعرض به میراث تاریخی، جلوگیری از تخریب بناهای تاریخی، حفاری غیرمجاز، انتقال، قاچاق و خریدوفروش غیرمجاز اشیا از جمله وظایف یگان حفاظت است که در انجام این وظایف تمام توان خود را به کار خواهد بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 متجاوز به میراث فرهنگی گلستان دستگیر شدند

24 متجاوز به میراث فرهنگی گلستان دستگیر شدند