مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-02پزشكي

پرسه سگ های ولگرد در پلدختر/ مشکل قطعی آب آشامیدنی در روستاها حل شود


رییس شبکه بهداشت و درمان پل دختر به مشکل قطعی آب آشامیدنی در روستاها اشاره کرد و گفت: وضعیت آب روستاهای معمولان از جمله طاق پل و چوب بر ،قطعی مداوم آب دارند و اهالی روستای چم مهربا مشکل قطع و وصل آب مواجه هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، علی صفدر سیاوشی عصر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان اظهار کرد: سگ های ولگرد که به صورت گله ای به ویژه در شب ها در سطح کوچه ها ، معابر و خیابان های پلدختر پرسه می زنند علاوه بر ایجاد سرو صدا و رعب و وحشت برای ساکنان، آلودگی و انتقال بیماری های انگلی به ویژه درکودکان را سبب می شوند.

وی افزود:بنابر این لازم است برای حل این معضل که به بحث تکراری تبدیل شده فکرعاجل صورت گیرد و در راستای سلامت محیط و مردم ،سگ های ولگرد را ساماندهی کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان پل دختر گفت: سطل های زباله کف خیابان های سطح این شهر وضعیت مناسبی ندارند و زباله های آن در برخی نقاط آلودگی ایجاد کرده ،به گونه ای که برخی از این سطل ها در سطح خیابان وارونه شده ورهاشدن زباله ها و جاری شدن شیرابه و بوی نامطبوع حاصل از آن ،حتی در فاصله دور مشام هرره گذر را آزار می دهد.

وی افزود: شاید شهرداری مدیریت مناسب دارد اما از نظر امکانات محروم است، در هرصورت، این نتیجه بررسی کارشناسان بهداشت و مشاهده آنها در سطح شهرمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسه سگ های ولگرد در پلدختر/ مشکل قطعی آب آشامیدنی در روستاها حل شود

پرسه سگ های ولگرد در پلدختر/ مشکل قطعی آب آشامیدنی در روستاها حل شود