مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-02فرهنگي

نشانه های مقدس در فرهنگسرای نیاوران


دومین نمایشگاه نقاشی خط عبدالله مقدسی به همت فرهنگسرای نیاوران در گالری شماره یک برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه که از چهاردهم آبان ماه آغاز خواهد شد، با 15اثر نقاشی خط از این هنرمند، با عنوان آیه های مقدس و استفاده از کلام الهی؛ خاصه بسم الله است که در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

این آثار به لحاظ فرم و فضا و همچنین ابعاد بزرگ و در واقع کاملا آوانگارد، شخصی و بدور از هرگونه نزدیکی به نمونه های رایج در ایران و جهان ارزیابی شده است.

عبدالله مقدسی هنرمند متولد مرداد 1356 در تهران است.

او دانش آموخته هنرستان صدا و سیما در رشته هنرهای تجسمی و دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری در دانشکده هنر و معماری آزاد اسلامی و دانشگاه ناصرخسرو است.

وی همچنین هنرجوی خوشنویسی استادعبدالله فرادی، محمّد کیایی و محمّدرامین ضیاء، تا مقطع ممتاز بوده و سپس در محضر اساتیدی همچون استاد محمّد حیدری و صداقت جبّاری به کسب مهارت‎های متعددی در حوزه هنر پرداخته‎ است.

نمایشگاه نقاشیخط از 14 تا 22 آبان در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برپاست و علاقه مندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 تا 18 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های مقدس در فرهنگسرای نیاوران

نشانه های مقدس در فرهنگسرای نیاوران