مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-02سياسي

عقب ماندگی های خرم دره جبران شود


خرم دره دارای عقب ماندگی هایی در برخی از حوزه ها است که این عقب ماندگی ها باید جبران شود.

- ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری خرم دره گفت: خرم دره دارای عقب ماندگی هایی در برخی از حوزه ها است که این عقب ماندگی ها باید جبران شود.

فیاض محبی ظهر امروز (10 آبان ماه) در دیدار و نشست با اعضای شورای راهبردی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در خرم دره با اشاره به وجود شرایط خاص و فشار اقتصادی بر مردم و قدر نهادن حضور ارزشمند آنان در پای صحنه انتخابات، گفت: شرایطی در کشور به وجود آمده بود که مردم تحت فشار اقتصادی و دشواری هایی بودند، اما علی رغم همه مشکلات به ندای رهبر معظم انقلاب برای حضور در پای صندوق های رای لبیک گفته و حضور ارزشمندی را رقم زدند.

وی با تاکید بر ضرورت نهایت بهره گیری از فرصت ها برای جبران عقب ماندگی ها و خدمت بیشتر به مردم شهرستان، افزود: خوشبختانه امروز در سایه ولایت مقام معظم رهبری و هماهنگی سران سه قوه، انسجام و رایحه خدمت شکل گرفته و بنا بر این است که وضعیت موجود بهبود یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه خدمت به مردم تکلیف سنگینی است که بر عهده مسئولان گذاشته شده است، ادامه داد: فرصت های خدمت مانند برق و باد می گذرند، پس مسئولان باید بدون اتلاف وقت با اقدامات جهادی و انقلابی در تلاش برای حل مشکل مردم پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی های خرم دره جبران شود

عقب ماندگی های خرم دره جبران شود