مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-02ورزشي

معلم جهرمی که در عرصه ورزش، حرف برای گفتن دارد


فهیمه مولایی، معلمی موفق است که علاوه بر تدریس در مدارس و تعلیم نوجوانان علاقه مند به رشته والبیال، در سطح ملی نیز رتبه های کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، فهیمه مولایی، دبیر تربیت بدنی و داور مسابقات والیبال در سطح ملی و استانی است.

این بانوی 41 ساله،  21 سال سابقه آموزش در شهرستانهای لامرد، جهرم و خفر را دارد و از نیروهای مجرب آموزش و پرورش به شمار می رود.

مولایی در رابطه با مقام هایی که در مسابقات ملی و استانی کسب کرده به خبرنگار فارس گفت: سال 97 در مسابقات الگوی برتر، همراه با خانم صمیمی و آقای توسلی مقام اول را کسب کردیم.

وی افزود: از سال 80 شروع به کار کردم و تا به حال 12 سال است که در جهرم به افراد علاقه مند به ورزش، والیبال آموزش می دهم.

  مولایی افزود: در رشته والیبال 12 سال سابقه آموزش دارم و از سال 89 تاکنون، در سالن های ورزشی جهرم به آموزش این رشته پرداخته ام.

مولایی ادامه داد: در مسابقات الگوی برتر که رقابتی بین معلمان تربیت بدنی در شهرستان و استان بود، مقام اول را کسب کردم و جزء منتخبان کشور شدم، همچنین در مسابقات الگوهای  برتر تدریسی که امسال برگزار شد، به همراه خانم تدین و خانم قربانی مقام دوم کشور را کسب کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم جهرمی که در عرصه ورزش، حرف برای گفتن دارد

معلم جهرمی که در عرصه ورزش، حرف برای گفتن دارد