مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-02سياسي

یوم الله 13 آبان کامفیروز میزبان برادر شهید فهمیده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کامفیروز اعلام کرد که یوم الله 13 آبان، مردم این منطقه میزبان برادر شهید حسین فهمیده خواهند بود.

- حجت الاسلام تقی زاده سه شنبه 11 آبان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت 13 آبان، گفت: با هدف میدان دادن به دانش آموزان و استفاده از ظرفیت آنان، نماز جمعه 14 آبان در کامفیروز با مدیریت کامل بسیجیان دانش آموز برگزار می شود.

تقی زاده خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای ایجاد و تقویت آمادگی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت در جامعه و ارتقاء اعتماد به نفس و انگیزه در آنان برای ورود به مسئولیت های بزرگتر اجرایی می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کامفیروز گفت: ویژه برنامه های متنوعی در خصوص روز ملی مبارزه با استکبار و یوم الله 13 آبان در کامفیروز اجرا خواهد شد و سخنران مراسم این روز، آقای حاج مجید فهمیده برادر بسیجی شهید محمدحسین فهمیده است.

تقی زاده افزود: ویژه برنامه جشن دهه هشتادی ها نیز با اجرای برنامه های شاد و متنوع و با حضور دانش آموزان و نوجوانان و خانواده هایشان برگزار خواهد شد، در این مراسم از دهه هشتادی ها به عنوان یاران و همراهان شهید محمدحسین فهمیده، قدردانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 13 آبان کامفیروز میزبان برادر شهید فهمیده است

یوم الله 13 آبان کامفیروز میزبان برادر شهید فهمیده است