مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-02دانش

اساتید دانشگاه های استان اصفهان در میان دانشمندان برتر جهان


بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شد، فهرست 100 هزار دانشمند پر استناد در تمام رشته ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه های علمی شناسایی و معرفی شد که اساتید بسیاری از استان اصفهان در این فهرست جا دارند.

- ایسنا/اصفهان بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شد، فهرست 100 هزار دانشمند پر استناد در تمام رشته ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه های علمی شناسایی و معرفی شد که اساتید بسیاری از استان اصفهان در این فهرست جا دارند.

در این گزارش که در 19 اکتبر 2021 در مجله PLOS به چاپ رسیده است، نام اعضای هیات علمی دانشگاه های استان اصفهان مشاهده می شود.

در این فهرست، پارامترهای متعددی بر روی مقالات منتشره در پایگاه استنادی اسکوپوس از سال 1960 تا 2020 میلادی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است که از جمله آن می توان به تعداد مقالات و تعداد ارجاعات به مقالات شامل یا بدون خوداستنادی نویسنده، تعداد مقالات تک نویسنده، درصد استناد نویسندگان به مقالات خود، رنکینگ دانشمندان در حوزه های تخصصی و معرفی حوزه تخصصی نویسندگان، اشاره کرد.

در این لیست جامع که شامل 161 هزار و 441 نفر است، 1153 دانشمند از ایران حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه های استان اصفهان در میان دانشمندان برتر جهان

اساتید دانشگاه های استان اصفهان در میان دانشمندان برتر جهان