مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-02اقتصادي

لزوم بهره مندی مناطق جنوبی فارس از عوارض صنایع آلاینده


استاندار فارس با اشاره به اینکه شهرستان های مُهر و لامرد، در مجاورت منطقه عسلویه قرار دارند، لزوم بهره مندی این مناطق از عوارض مربوط به آلایندگی صنایع را یادآور شد.

- محمدهادی ایمانیه در دیدار با محمدحسین فروزان مهر؛ معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، به پایین بودن میزان حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور به ویژه در فرمانداری ها و بخشداری ها اشاره و درخواست اعمال تغییراتی در مسیر بهبود حقوق شاغلان این بخش و توجه بیشتر به مسائل رفاهی کارکنان زیرمجموعه وزارت کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه در ادامه روند پیگیری های موضوعات استانی، به کمبودهای موجود در زمینه زیرساخت های فیزیکی و امکانات و نیروی انسانی در 7 شهرستان تازه تاسیس استان اشاره کرد و بر لزوم تامین هرچه سریع تر این نیازها درجهت فعالیت هر چه بهتر نمایندگان دولت در این شهرستان ها تاکید کرد.

ایمانیه که نخستین روزهای مدیریتش به عنوان استاندار فارس مصادف با رییس جمهوری و هیئت دولت به استان همراه بود، پیگیری تحقق مصوبات این سفر را در دستور کار قرار داده و در این دیدار نیز موضوع تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن این مصوبات را مطرح کرد و خواهان تسریع در انجام این اقدامات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی مناطق جنوبی فارس از عوارض صنایع آلاینده

لزوم بهره مندی مناطق جنوبی فارس از عوارض صنایع آلاینده