مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-02سياسي

کارتن خواب های ابهر را به 137 اطلاع دهید


از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده کارتن خواب در سطح شهر، مراتب را به 137 برای هدایت آنان به گرم خانه اطلاع دهند.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده کارتن خواب در سطح شهر، مراتب را به 137 برای هدایت آنان به گرم خانه اطلاع دهند.

خدیجه نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فصل سرما و وجود برخی از کارتن خواب ها در سطح شهر، از آمادگی در گرم خانه شهرداری ابهر برای میزبانی از مسافران و افراد بی خانمان در شب های سرد خبر داد.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست می شود اگر در سطح شهر شاهد کارتن خوابی بودند، مراتب را به شماره 137 اطلاع دهند، اظهار کرد: همچنین شهروندان می توانند کارتن خواب ها را به گرم خانه شهرداری ابهر واقع در جاده ترانزیت 100 متر بالاتر از بیمارستان امدادی هدایت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی افراد بی خانمان برای پیشگیری از برخی معضلات، ادامه داد: گشت های این مرکز به طور منظم فعال هستند و اقدام به جذب و انتقال افراد بی خانمان و کارتن خواب به گرم خانه ها می کنند.

رییس شورای اسلامی شهر ابهر یادآور شد: در راستای کمک به ساماندهی این افراد از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده افراد بی خانمان در این شب های سرد در وقت اداری با شماره 137 شهرداری و وقت های غیراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتن خواب های ابهر را به 137 اطلاع دهید

کارتن خواب های ابهر را به 137 اطلاع دهید